søndag 8. februar 2009

Holder på med mye forskjellig for tiden.

Saue-kort
Sendte dette til en koselig dame i Sverige!
Søt!
Snill postmann!

Snille postmannen kom med pakke til meg lørdag.
Føler meg litt rik for tiden så jeg har bestilt disse to bøkerne på Capris.
Pluss at jeg har bestilt 4 nøster New Ziland ull fra
123knit.com
Gleder meg til postmannen kommer med de.
Strikke-pinne-etui
Enda et strikke-pinne-etui til meg selv for ermpinner denne gangen
Skikkelig Retro,men veldig KUL synes jeg!
Vest til meg selv.
Fant en kjole på Drops som jeg gjør om til en litt lang vest til meg.
Strikkes i vanlig dobbel Alpaca på p.nr 4 1/2.
Tror den blir deilig når den blir ferdig.
Pledd
Dette skal bli et pledd når det blir ferdig!
Strikkes i Snorre fra Viking garn på p.nr 15
Har enda ikke brukt et nøste.
Håper egentlig på at det blir nok med to nøster
men vi får se hvor stort det er blitt når jeg ar brukt
opp det nøstet jeg har.
Ufo-genser
Begynte på denne genseren sommeren - 08.
men ble lei den.
I min desperate jakt på å finne på noe "morro"
å strikker på dukket denne opp igjen.
Så nå har jeg bare halve ryggstykket og en arm igjen
så er den forhåpentligvis i boks.
Pulsvarmere

Strikket i Nanuk fra Dsa.
Deilige!
Sokker fra Dro
Strikket i Merino Soft og kid silk på p.nr 3
Deilige, myke og fine.
Tar litt tid å strikke de,men pytt pytt!

2 kommentarer:

  1. Takk for koselig hilsen på bloggen min :)
    Det er koselig å se en ekte strikkeblogg på nettet. Jeg har alltid hatt lyst til å lære å strikke, men er dessverre litt for tilbakestående til å forstå meg på sånt :) hehe, ære være dere som får det til :) Det englebildet på bloggen din vekker minner, for det hadde jeg over sengen da jeg var liten, og jeg er selv veldig glad i det :) Stor klem VyanMica @ Heimlaga

    SvarSlett