fredag 13. februar 2009

"A crazy dress"

Ja,hvem hadde vel trodd at en nokså retro gardin kunne bli en slik "crazy dress??

Jeg var på bytur i går og hadde egentlig tenk at jeg kanskje burde ha sydd meg en hverdags kjole som liksom ik er for fin til å kunne brukes hver dag.

Tanken på å kjøpe tøy i en tøybutikk hadde jeg slått fra meg side tøye ville bli RÅ dyrt..

Jeg tusslett inn på Kid for å se om de hadde noen gardiner som
jeg kanskje kunne bruke til et slikt formål som en kjole.
Så gjennom det meste di hadde,men det var liksom ikke noe som falt i smak!
Så så jeg et bord hvor det sto alt til 50 kr på dette bordet.
Der var det noen gardinstoffer som jeg kunne tenke meg.
Om det ble noe kjole a noen av de de fikk vi se..

Så kom jeg hjem med tre forskjellige stoffbiter i sekken,
pakket de ut også slo en "crazy" ide meg..
Denne gardinen vil bli en Sprø kjole til meg,veldig sprø kjole!
Men vil jeg tørre å bruke den!!
Jeg satte meg ned med saks,en favoritt kjole som mal og risset opp mønstret!
Sydde på maskinen og resultatet ble denne!



Fin eller?
Jeg er ikke 100 % ferdig med den og ikke 100% fornøyd.
Har bestemt meg for å ha en lomme på den til bla mob som jeg har med over alt.
Halsen er jeg ikke fornøyd med så jeg holder på å tenke ut noe smart/annet jeg kan gjøre med den.

Ellers er jeg storfornøyd,men har ikke turt å bruke den enda!

Vet ik helt om den er meg!!

Kommer aksjon bilde senere!

4 kommentarer:

  1. Den kjolen e bære såååå harry, at den faktisk e dritkuuuul!! Jau, den må du tør å gå mæ!!

    SvarSlett
  2. Teksten under englebildet ska egentle va: "Hold dem fast så ei de faller, men frem til målet frelst kan nå".... :)

    SvarSlett
  3. Ja vo ei stili kjole =)
    Gler me tel å sjå d i dn!

    SvarSlett
  4. Morsomt med ting som ingen andre har! Redesign er en fin ting :)

    SvarSlett