søndag 22. februar 2009

Har sydd mer jeg!

Synes det er veldig morro å sy for tiden.Har fått mange gode ideer fra bøker jeg har sett i av en jeg kjenner.Det føles også godt å kunne bruke noe av alt tøyet jeg har liggende til noe fornuftig.

I lang tid har jeg spekkulert,fundret og tenkt på hvordan det egentlig erman lager disse “strikke-tøy-veskene” som så mange før meg har laget. Jeg bestemte meg her om dagen for å prøve ut ideen jeg hadde om at slik måtte det vær den var laget.

IMG_0165

Tror faktisk at jeg klarte det også ;0)Dette er en “prototype” så den er ikke helt slik jeg har sett den for meg.Vil bla ha noen hemper på den og noe pynt. Nå vet jeg i alle fall hvordan det skal gjøres så jeg skal lage fler av denne.Er riktig så fornøyd!

IMG_0166

Har også sydd for inni den!                                              Vesken er 13*18*24 cm.                                                Morro syssel!

oppevarings/sminke/ små pung.

IMG_0162

Har ikke halt bestemt meg for hva jeg skal bruke denne til enda. Skulle egentlig vær en pengebok,men så ble den alt for stor synes jeg.Fremsiden!

IMG_0163

Baksiden.

IMG_0164

Inni.

3 kommentarer:

  1. kjempestilie veske:)
    du e så flenk og kreativ!!

    SvarSlett
  2. Kjæmpelurt mæ den veska!!
    Trur nesten e må få bestill ei sånn :)

    SvarSlett
  3. Du er jo kjempeflink å sy!
    Og sokkene ble knall! Er ikke du også spent på neste mønster??

    God helg til deg, jeg har akkurat felt av og festa tråder på et par hvite Kerttu....
    Hilsen fra Nunne...

    SvarSlett